5.0
gebaseerd op 383 reviews

Heb vanmorgen een hele fijne behandeling gehad, voelde heel vertrouwd, mijn gezicht is er van opgeknapt, hele lieve en kundige schoonheidsspecialiste, dank je wel en tot de volgende keer.

Ans - ongeveer een jaar geleden

We hebben weer een fijne behandeling ga gehad en Ilknur is altijd eerlijk of iets nodig is en dat waarderen we echt. De behandelingen zijn professioneel en Ilknur weet wat ze doet. Tot de volgende keer. Melina en Carla

Carla - ongeveer een jaar geleden

Ik heb een duidelijke uitleg gekregen over de behandeling die ik wil laten doen. Daarnaast kan ik snel terecht voor de behandeling. Een fijne ervaring en zeker een aanrader!

Lisa - meer dan een jaar geleden

Heel gastvrij ontvangen en een hele duidelijke uitleg, zeer vriendelijk

Aly - meer dan een jaar geleden

Altijd goede zorg en werkt netjes.

Katje - meer dan een jaar geleden

Weer een hele fijne afspraak!

Sjoerd - meer dan een jaar geleden

Vriendelijk ontvangst en erg tevreden met het kundig advies en behandeling van dr. Schoemacher

Majella - meer dan een jaar geleden

betrouwbaarheid, deskundiheid en de juiste behandeling. vind je alleen bij Beauty Clinic Tiel

Halima - meer dan een jaar geleden

Goed en duidelijke uitleg.

Lisette - meer dan een jaar geleden

Ilknur is een fantastische specialiste en weet wat een klant nodig heeft. Geeft goede en eerlijke adviezen. Ik zie je gelukkig weer snel. Fijne feestdagen.

Carla - meer dan een jaar geleden