5.0
gebaseerd op 383 reviews

Super klantvriendelijk en word je precies vertelt wat er gaat gebeuren!

Aycin - meer dan 4 jaar geleden

Klantvriendelijk, goede uitleg.

Meena - meer dan 4 jaar geleden

Aardige, kundige eigenaresse. Tevreden over resultaat.

Mini - meer dan 4 jaar geleden

Zeer professioneel en kundig behandelteam. Fijne sfeer en goede begeleiding en uitleg.

Joan - meer dan 4 jaar geleden

Heerlijke behandeling, en weer lekker ontspannen

Bernadet - meer dan 4 jaar geleden

Ik ben gekomen voor definitief ontharen en ik merkte na de 1e keer al een heel groot verschil! Het aantal haren waren was meteen minder en de haren waren veel dunner toen ze terug groeiden

Michelle - meer dan 4 jaar geleden

Weer heel hartelijk welkom geheten. Altijd gezellig en attent!!!

Jeanne - meer dan 4 jaar geleden

Heerlijk de behandelingen en lief mens.
Weet wat een vrouw nodig heeft.
Gewoon geweldig.

Liesbeth - meer dan 4 jaar geleden

Ik heb Lash-lift behandeling gehad en ben super tevreden!

Cook - meer dan 4 jaar geleden

Superfijne behandeling met direct resultaat. Ik vond het ook erg professioneel met tussendoor bij elke handeling uitleg wat er gebeurd. Ik heb de volgende afspraak al gepland :)

Joyce - meer dan 4 jaar geleden